image

Veilig e-mailen

BCS gaat veilig e-mailen met ZIVVER

BCS HRM & Salarisadministratie gaat met de grootst mogelijke zorgvuldigheid om met de persoonsgegevens die wij voor u verwerken. Daarbij hoort ook de garantie dat deze gegevens en andere vertrouwelijke informatie veilig wordt uitgewisseld. Daarom zullen wij vanaf mei 2019 gebruik gaan maken van ZIVVER, de beste vorm van informatiebeveiliging om gegarandeerd veilig met u te e-mailen en bestanden uit te wisselen.

ZIVVER versleutelt berichten met gevoelige inhoud zoals persoonsgegevens, dossiers of andere informatie die gegarandeerd veilig verstuurd moet worden. Via ZIVVER heeft niemand anders dan de verzender en de ontvanger toegang tot het bericht. Ook hackers niet. Daarnaast voorkomt ZIVVER met slimme technologieën dat gevoelige informatie naar de verkeerde persoon wordt gestuurd.

Zo werkt veilig e-mailen met ZIVVER

Zo werkt veilig e-mailen met ZIVVER
U ontvangt een beveiligd bericht met vertrouwelijke informatie gewoon per e-mail. In die e-mail vindt u een link naar een beveiligde pagina. Hier moet u een toegangscode invoeren om het bericht te lezen. Uw persoonlijke toegangscode ontvangt u van ons.

test

https://www.youtube.com/embed/o9IhhPDeX04

Als u op het bericht wilt reageren, dan kan dat op de beveiligde pagina via de knop ‘Beantwoorden’. U kunt dan in het antwoordveld direct uw reactie typen. Eventueel kunt u ook een bijlage toevoegen met de paperclip-knop. Daarna klikt u op ‘Verzenden’.

Heeft u nog vragen?
Hieronder vindt u het antwoord op de meest gestelde vragen. U kunt ook terecht op www.zivver.nl en support.zivver.com. Natuurlijk kunt u ons ook altijd bellen. We zijn telefonisch bereikbaar op 073 - 594 29 51 van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur.

FAQ

  • Ontvang ik alle e-mail van BCS via ZIVVER?

    Nee, alleen als de e-mail vertrouwelijke informatie bevat. 

  • Heb ik een ZIVVER-account nodig?

    Om onze beveiligde berichten te ontvangen en beantwoorden heeft u geen eigen ZIVVER-account nodig. U kunt wel een (gratis) account aanmaken om uit te proberen of voor andere doeleinden. ZIVVER legt uit hoe.

  • Ik kan het beveiligde bericht niet openen. Wat moet ik doen?

    Heeft u de juiste toegangscode gebruikt? Neem dan contact op met de afzender van het bericht.

  • Ik ben mijn persoonlijke toegangscode kwijt. Kan ik een nieuwe krijgen?

    Als u uw toegangscode kwijt bent, kunt u deze bij ons opvragen. Bel ons op telefoonnummer 073 - 594 29 51. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur.

  • Hoe reageer ik op een bericht dat via ZIVVER is verstuurd?

    Klik op de pagina van het bericht op de knop 'Beantwoorden'. Maak gebruik van het antwoordveld en voeg eventuele bijlagen toe met het paperclip-icoontje. Klik vervolgens op de knop 'Verzenden' om uw bericht te verzenden.

  • Hoe kan ik bestanden die ik heb ontvangen via ZIVVER opslaan op mijn eigen computer?

    Klik op het download-icoontje bij de bijlage om deze te downloaden.

  • Hoe lang blijven berichten bewaard in ZIVVER?

    Berichten worden automatisch verwijderd na 2 maanden.

  • Waar vind ik meer informatie over ZIVVER?

    Meer informatie over ZIVVER vindt u op www.zivver.nl en support.zivver.com.